Wednesday, July 11, 2012

Lukis potret guna ink printer??

Assalamualaikum para pembaca yang budiman...^_____^ senyum dlu...

hehe ari ni saya mau share something..Haaaa ari ni juga saya belajar lukis potret guna ink printer... Ehhh boleh ka? Hehehe saya xpernah pula mlukis guna ink printer...jum kita tengok media apa yang kita guna untuk melukis...


Potrait xmenjadi...buat sja la, sebab...SETIAP GARISAN ITU SANGAT MAHAL HARGA NYA ^___^


Haaaaaaaaaaaaaaaa, perasan x? Saya guna kayu, hehehe sy pun xtau kayu ap, lect masuk kelas trus dia patahkan kayu 2 bagi2 dgn kami smua hehehe, tq sir....


Belajar buat potret guna pensil....huuuuu, banyak lagi yang kena touch-up :) BUDAK BARU BELAJAR KAN...





2 comments:

Chris Avilla said...

Aku belum buat lagi la!!

anna_annisa said...

wajib buat....! klu x buat kena ganti kelas mr meges hahaha